مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-12اجتماعي

فارس من| درمانگاه جدید تامین اجتماعی در شهرستان خلخال ساخته می شود


قادر برجی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در خصوص سوژه فارس من با عنوان درمانگاه تامین اجتماعی خلخال نیازمند تجهیزات و نیروی انسانی متخصص است ، اظهار کرد: سازه کنونی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان خلخال جواب گوی نیازهای درمانی مردم شهرستان نبوده و از این رو طبق اقدامات انجام یافته احداث درمانگاهی جدید در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: طی رایزنی های انجام یافته و بررسی های صورت گرفته درمانگاه جدید تامین اجتماعی در شهرستان خلخال در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع طراحی شده و در سال آتی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این درمانگاه 40 میلیارد تومان بوده که علی رغم تلاش های صورت گرفته نتوانستیم احداث این درمانگاه را در سال جاری در اختیار پیمانکار قرار دهیم اما این طرح جزو پروژه های سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل در سال آتی خواهد بود.

برجی تشریح کرد: در حال حاضر 44 درصد از جمعیت شهرستان خلخال به تعداد 37 هزار و 620 نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که این تعداد از بیمه شدگان نیازمند ارائه خدمات مناسب بوده و از همین رو با ساخت درمانگاه جدید و نصب تجهیزات بروز به دنبال رفع مشکلات مردم در حوزه درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| درمانگاه جدید تامین اجتماعی در شهرستان خلخال ساخته می شود

فارس من| درمانگاه جدید تامین اجتماعی در شهرستان خلخال ساخته می شود